Support
Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We doen hard ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Vanaf het moment dat je besteld hebben wij 3 tot 9 werkdagen nodig om jouw bestelling te verwerken en te produceren. Hierna geven we jouw pakket mee aan de bezorger, deze heeft 1 tot 3 werkdagen nodig tot hij bij jou voor de deur staat.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Controlleer eerst of het aankoopbedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Check daarna of je wel het juiste emailadres hebt ingevuld bij bestellen. Tot slot kun je kijken of de bevestiging niet in je spamfolder terecht is gekomen. Wacht 90 minuten, deze tijd heeft ons systeem nodig om je betaling te verwerken. Alle stappen doorlopen en nog geen bevestiging ontvangen? Mail dan gerust naar merchandise@weareera.com
Ik heb de verkeerde maat/artikel ontvangen. Wat nu?
Sorry.. we hebben een fout gemaakt bij het inpakken. We lossen dit graag kostenloos voor je op. Stuur een mail naar merchandise@weareera.com
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Hiervoor moeten de producten ongebruikt en in originele staat zijn. Om je bestelling terug te sturen kunt u dit retourformulier invullen, printen en bij het retourpakket voegen. Zonder dit retourformulier kunnen wij je retour helaas niet afhandelen. We kunnen geen producten omruilen. Als wij uw retour binnen hebben, storten we uw aankoopbedrag terug op de rekening waarmee u betaald heeft.
Welke maat kan ik het beste bestellen?
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten verschillen per bestelling, afhankelijk van of het door de brievenbus past en wat de grootte is van het pakket. De verzendkosten worden automatisch berekend en zijn te zien zodra je jouw adresgegevens hebt ingevuld.
Ik heb een product ontvangen met schade!?
Niets is vervelender dan een product met schade ontvangen, helaas kan dit gebeuren tijdens productie of transport. We lossen het graag zo snel mogelijk voor je op. Beschrijf het probleem en maak een duidelijke foto, mail dit naar merchandise@weareera.com
Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Alle bestellingen zijn definitief zodra er betaald is. Je kunt proberen om binnen 24 uur contact op te nemen via merchandise@weareera.com. Vermeld hierbij je ordernummer. Mocht de productie van het product al gestart zijn kunnen wij de bestelling niet meer aanpassen.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, waar blijft mijn geld?
We doen ons best om jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken en het aankoopbedrag op je rekening terug te storten. Heb je binnen 14 dagen nadat je hebt geretourneerd nog niks ontvangen, mail dan naar merchandise@weareera.com