Support
Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Hi, heel erg bedankt voor je bestelling! Zodra je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bestelbevestiging in je mailbox. We versturen je bestelling uiterlijk 4 dagen na bestelling. Je ontvangt een track-en-trace code zodra PostNL jouw pakket heeft ingescand. Het zou kunnen voorkomen dat je product nét uitverkocht is nadat jouw bestelling is doorgekomen, in dit geval zal de levertijd met 10 werkdagen kunnen worden verlengd.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
Controlleer eerst of het aankoopbedrag daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven. Check daarna of je wel het juiste emailadres hebt ingevuld bij bestellen. Tot slot kun je kijken of de bevestiging niet in je spamfolder terecht is gekomen. Wacht 90 minuten, deze tijd heeft ons systeem nodig om je betaling te verwerken. Alle stappen doorlopen en nog geen bevestiging ontvangen? Mail dan gerust naar merchandise@weareera.com
Ik heb nog geen Track-and-Trace code ontvangen.
Je ontvangt pas een trackingscode zodra PostNL je pakket inscand, wij zetten geven je pakket uiterlijk 4 dagen na bestelling aan PostNL en vaak nog eerder. Heb je 5 dagen na de besteldatum nóg geen track-and-trace code ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op via merchandise@weareera.com
Ik heb de verkeerde maat/artikel ontvangen. Wat nu?
Sorry.. we hebben een fout gemaakt bij het inpakken. We lossen dit graag kostenloos voor je op. Stuur een mail naar merchandise@weareera.com
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Hiervoor moeten de producten ongebruikt en in originele staat zijn. Neem voor een retour eerst contact op met merchandise@weareera.com
Welke maat kan ik het beste bestellen?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten in Nederland bedragen €7,49 en in België is dit €8,95. Dit zijn de standaardkosten voor een PostNL-pakket met track en trace. Retourkosten zijn voor de klant. Mocht er iets niet goed zijn aan het ontvangen artikel kunnen wij de retourkosten op ons nemen, neem hiervoor eerst contact op via merchandise@weareera.com
Bezorgen jullie ook in België?
We bezorgen in heel Nederland en België!
Ik heb een product ontvangen met schade!?
Niets is vervelender dan een product met schade ontvangen, helaas kan dit gebeuren tijdens productie of transport. We lossen het graag zo snel mogelijk voor je op. Beschrijf het probleem en maak een duidelijke foto, mail dit naar merchandise@weareera.com
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Mocht je een wijziging willen doorvoeren bij je bestelling, doe dit dan zo snel mogelijk door te mailen naar merchandise@weareera.com. Als de wijziging pas is doorgegeven nadat het pakket is klaargezet voor PostNL kunnen wij de verzendkosten niet vergoeden.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, waar blijft mijn geld?
We doen ons best om jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken en het aankoopbedrag op je rekening terug te storten. Heb je binnen 14 dagen nadat je hebt geretourneerd nog niks ontvangen, mail dan naar merchandise@weareera.com